Livat Artistskol
About Me
  /  Linda Rapp

Linda Rapp

Det är jag som är Linda, jag är utbildad dramapedagog och har min röst som mitt främsta instrument, sången är det jag började med. Men sen har jag kopplat på saxofon, piano, dragspel och tvärflöjt. På Livat träffar du mig nästan varje dag. Jag älskar att vara här! Barnen och ungdomarna och alla vuxna som är här och musicerar är min motor och jag är så tacksam för all energi och allt vad det ger mig.

I hela mitt liv har jag musicerat och ofta är jag iväg och spelar och underhåller på alla möjliga tillställningar. Jag har gjort korgshower, musikaler och spelat många fantasifulla karaktärer under mitt liv. Kanske är det därför vi hittar på så mycket skoj här. Hjärtligt välkomna till Livat, med mig får du sjunga, spela piano, saxofon, dragspel och givetvis är jag också lärare i show & scen och musikal grupper.

År 2007 grundade jag Livat tillsammans med underbara skådespelare och artister. Vi satte upp Livat på Habykullen på Österåkers golfbana, en musikteater med många barn, ungdomar och professionella skådespelare som alla älskar att jobba tillsammans och för våra barn. Där föddes iden att vi skulle ha sommarkollo för alla som var intresserade av att stå på scenen. Så blev det och några år senare flyttade vi in i Folkets hus och vips, nu är vi musik artist och kulturskola! Vi har producerat mängder med shower och musikteatrar och brinner för att fler ska få vara med och få musiken som en del av sitt liv.

“Med musiken i livet blir allt så mycket härligare!”

SÅNG, KÖR, SHOW & SCEN, MUSIKAL, TEATER, PIANO, DRAGSPEL
email: linda@livatartistskola.se