About Me
  /  Sara Amer

Sara Amer

Jag heter Sara, jag undervisar i show & scen för dom allra minsta barnen här på Livat och jag har även måla och skapa lektionerna. Jag har varit på Livat artistskola sedan 2015 och den här magiska platsen har blivit en viktig del i mitt liv inte minst pga dem jag möter här, dem har blivit min extrafamilj. Här får du nya vänner för livet!

Det är en ynnest att få vara delaktig som elev och kollega på Livat, här finns det plats att utvecklas som människa och alla individer får ta sin plats och får förutsättningar att utvecklas med hjälp av glädje och respekt.

År 2020 var jag Österåkers lucia,  det var underbart att få liva upp vår vackra kommun i svåra tider. Att sjunga är det roligaste jag vet och som tur så får man göra det massor här på livat !

”Man kan inte leva utan livat! Jag hoppas att just du kommer trivas lika bra som jag gör ! Kram”

SHOW&SCEN, MÅLA SKAPA