Livat Artistskol
About Me
  /  Staffan Atling

Staffan Atling

Hej där, det är jag som är Staffan! Här på Livat är jag lärare i Gitarr, Bas och Musikproduktion, det har jag varit sedan 2016. Jag jobbar även administrativt här och sen 2021 jobbar jag heltid på världens bästa arbetsplats.

Jag minns första gången jag drogs till att spela gitarr, jag var kanske 7 år. Pappas kompis granskade mina fingrar och sa “jaaaa… du får nog växa lite till.” När jag gick i 4:e klass började jag spela gitarr ordentligt, och sedan dess har jag inte släppt den. Hurra!

Jag spelar i flera band, skriver och spelar in musik åt mig själv och andra. Kom gärna och knacka på dörren till Livatstudion och hälsa på!

“Musik är livet! Musik väcker känslor och låter oss knyta band mellan varandra. Musik är mitt Happy Place och där jag lär känna mig själv och alla våra härliga elever och lärare, varje dag.”

GITARR, BAS, MUSIKPRODUKTION, LÅTSKRIVNING
email: staffan@livatartistskola.se