Livat Artistskol
About Me
  /  Ida Wallin

Ida Wallin

Hej! Jag heter Ida Wallin, jag undervisar i Show & scen, musikal, teater, sång och piano här på Livat. Jag har praktiskt taget växt upp på Livat, började här när jag var liten, åren gick och plötsligt var Livat en stor del av mitt liv och en inspiration till att fortsätta med musik, sång, dans och teater. Det är jag så tacksam för!

Utan Livat hade jag inte vågat tro på mig och mina drömmar om att stå på scen. På gymnasiet gick jag estet musikal på Tibble gymnasium och efter studenten blev det musikal på Balettakademien i Stockholm. Ni har kanske sett mig i Åkersberga revyn som jag var med i två gånger eller har jag kanske skrämt dig när jag har jobbat som clown i Olustiga huset på Grönalund?

Jag är en av åtta medlemmar i Livats ungdomsband ”Nitton tretti”, vill du också spela i band?

”Livat är mitt andra hem. Så otroligt tacksam över alla fina människor jag träffat genom Livat.”

SHOW&SCEN, MUSIKAL, TEATER, PIANO, SÅNG
email: ida@livatartistskola.se